Het laadstation van de RX9 robotstofzuiger is niet zichtbaar in de app

Laatst bijgewerkt 13/11/2020 17:44

Probleem

  • Het vloerplan past zich niet meer aan/kan niet meer aangepast worden
  • Het is niet mogelijk om de robot te updaten
  • De robot 'bevriest' in het vloerplan

Geldt voor

  • RX9 robotstofzuiger

Oplossing

Voer een reset uit van de robot.

  1. Neem de robotstofzuiger uit het laadstation.

  2. Houd gedurende 8 seconden de 'Start/Pauze' knop ingedrukt.
    Het batterijpictogram zal niet langer oplichten of er verschijnt 'OFF' op het display (afhankelijk van het model). Wanneer het display donker wordt is de robot uitgeschakeld.
     
  3. Plaats de stofzuiger opnieuw in het laadstation.
    De robotstofzuiger zal opstarten.

Oorzaak

  • Het contact met de "cloud" is verloren gegaan.
Wisselstukken en accessoires
Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.