Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG Wellbeing App

Laatst bijgewerkt 7/12/2020 11:30

Probleem

  • Foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het koppelen van de luchtreiniger en de AEG Wellbeing App.
  • Wanneer ik probeer verbinding te maken met de luchtreiniger, krijg ik de foutmelding "Kan geen verbinding maken" tijdens het onboarden.

Geldt voor

  • Luchtreiniger

Oplossing

Als de luchtreiniger klaar is om verbinding te maken, moet het lampje op de luchtreiniger knipperen. Knippert het lampje van de luchtreiniger?

Zo ja, dan kunt u proberen handmatig verbinding te maken:

  • Ga naar Instellingen op je smartphone of tablet en zoek wifi-instellingen
  • Zorg ervoor dat u verbonden bent met Connect Wellbeing-XXXXX in de lijst met beschikbare wifi-netwerken
  • Ga terug naar de AEG Wellbeing App.


Als dit niet het geval is, koppel de luchtreiniger minimaal 10 seconden los van het stopcontact, stop vervolgens de stekker weer in het stopcontact en houdt u de aan / uit-knop ingedrukt totdat het lampje knippert. Als het nog steeds niet knippert, annuleert u het proces en start u opnieuw op.

Boek een herstelling
Boek een herstelling

Maak een afspraak met één van onze gekwalificeerde AEG techniekers en ontdek onze professionele service bij je thuis.

Wisselstukken en accessoires
Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.