Probleem
- Kan mijn luchtreiniger niet verbinden met de thuisrouter (merk Technicolor)
- Na een succesvolle aanmelding verschijnt na ongeveer 5 minuten de melding " Kan geen verbinding maken ... zorg ervoor dat je het juiste wifi-wachtwoord hebt ingevoerd ."
Geldt voor
- Pure A9-serie luchtreinigers firmwareversie hieronder 2.20
- Firmwareversie van de AX9-serie luchtreiniger onder 2.20
- Technicolor routers
Oplossing
- Probeer een andere Wi-Fi-bron met een internetverbinding.Gebruik bijvoorbeeld een smartphone met WiFi-hotspot ingeschakeld.
- Start een nieuwe aanmeldsessie en volg de instructies in de AEG Wellbeing-app.
- Zorg ervoor dat u de nieuwe wifi-bron kiest om verbinding mee te maken.
- Als de luchtreiniger succesvol is gekoppeld, houd hem dan minimaal 15 minuten aangesloten
- Controleer of de firmware is bijgewerkt. De informatie is te vinden in de AEG Wellbeing-app onder "productinformatie". De firmware na versie 2.20 werkt met alle routers.
- Start de aanmeldsessie met je draadloze router.
Als alternatief, verander het beveiligingsprotocol van uw thuisrouter van WEP / WPA naar WPA2 en start opnieuw de aanmeldsessie. Raadpleeg uw routerdocumentatie voor gedetailleerde instructies
Oorzaak
- Oude firmware op de luchtreiniger met versies 2.20 of lager hebben dit probleem samen met Technicolor-routers. Wanneer de luchtreiniger is verbonden met de cloud, wordt de firmware automatisch bijgewerkt