Probleem
Wat gebeurt er als er niemand thuis is wanneer de bestelling geleverd wordt?
Oplossing
Voor pakketlevering via DHL
Via de Track&Trace e-mail van DHL kan je je leveringsmoment nog aanpassen voordat het pakket geleverd wordt.
Ben je niet thuis wanneer je bestelling geleverd wordt? Dan stoppen we het pakket in je brievenbus of geven we het af bij de buren. Als beide opties niet mogelijk zijn, brengt DHL het pakket naar het dichtsbijzijnde DHL- of BPost-servicepunt. Vanaf de volgende werkdag kan je hier het pakket ophalen.
Voor thuislevering op afspraak
Wanneer je een bestelling plaatst op onze website, neemt onze klantendienst contact op om samen een afspraak in te plannen voor de levering.
Is er toch niemand thuis wanneer het AEG leveringsteam langskomt? Dan zijn we genoodzaakt de oorspronkelijke levering te factureren en zal een nieuwe leveringsafspraak ingepland moeten worden met onze klantendienst.
Vragen of opmerkingen?
Mail naar consumersales.be@electrolux.com of bel 02/716.26.18