Advies voor Leveringen en retour
Wacht je op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over bestellingen plannen, ontvangen en retourneren.
- AEG heeft het product ontvangen dat ik heb geretourneerd - hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
- De levertermijn is verstreken maar ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen - wat kan ik doen?
- Hoe kan ik een product retourneren aangekocht op de website van AEG?
- Hoe kan ik het leveringsadres toevoegen of veranderen?
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
- Kan ik een levering plannen?
- Kan ik mijn bestelling zelf ophalen?
- Kan ik zelf een leveringsdatum en -uur kiezen?
- Levert AEG in heel België?
- Levert AEG in het weekend?
- Levert AEG ook in het buitenland?
- Waar vind ik de Track&Trace code om mijn bestelling op te volgen?
- Wat als ik mijn toestel gebruik binnen de omruilperiode van 14 dagen?
- Wat gebeurt er als er niemand thuis is wanneer de bestelling geleverd wordt?
- Wat moet ik doen wanneer er onderdelen of een gebruiksaanwijzing ontbreken?
- Wat zijn de kosten voor levering en/of installatie?
- Wat zijn de leveringsopties?
Klantendienst
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantendienst helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig om je nieuwe toestel te installeren? Al je vragen over onze diensten en garanties beantwoord.
Bestelling
Ontbreekt je orderbevestiging of zoek je informatie over de status van je levering? Vind informatie over hoe verder te gaan.
Betaling en facturatie
Antwoorden op vragen over betalingen en je factuur, inclusief beveiliging van facturatie en transacties.
Terugname en recyclage van je oude toestel
Een AEG toestel wegdoen? Lees meer over verantwoord weggooien.