Advies voor Betaling en facturatie
Antwoorden op vragen over betalingen en je factuur, inclusief beveiliging van facturatie en transacties.
- Hoe kan ik de factuur op naam van een bedrijf plaatsen? Hoe kan ik de facturatiegegevens wijzigen?
- Hoe kan ik een kopie van mijn factuur aanvragen?
- Ik kan mijn aankoop niet afronden - wat kan ik doen?
- Ik wil meer te weten komen over een product dat ik wil bestellen - waar kan ik meer informatie vinden?
- Is mijn betaling beveilgd?
- Kan ik producten aankopen met de kaart van mijn bedrijf?
- Wanneer wordt mijn aankoop via kredietkaart van mijn rekening gedebiteerd?
- Wat is de wachttijd voor het ontvangen van een terugbetaling via kredietkaart?
- Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?
Leveringen en retour
Wacht je op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over bestellingen plannen, ontvangen en retourneren.
Klantendienst
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantendienst helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig om je nieuwe toestel te installeren? Al je vragen over onze diensten en garanties beantwoord.
Bestelling
Ontbreekt je orderbevestiging of zoek je informatie over de status van je levering? Vind informatie over hoe verder te gaan.
Terugname en recyclage van je oude toestel
Een AEG toestel wegdoen? Lees meer over verantwoord weggooien.