Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?

Laatst bijgewerkt 16/10/2023 11:31

Probleem

Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld. Kan ik dit toestel terugsturen?

Oplossing

Voldoet je nieuwe toestel niet aan je wensen of ben je van mening veranderd?
Indien je, om welke reden ook, niet tevreden bent van je nieuwe toestel, kan je dit steeds zorgeloos terugsturen binnen de 14 dagen na levering. 


Kleine huishoudtoestellen
Voor kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires kan je het toestel gratis retourneren indien je het Electrolux retour label, inbegrepen in de leveringsdoos, gebruikt.
Opgelet! Indien je dit retour label niet gebruikt, draag je zelf de kosten van de retourzending. 


Grote huishoudtoestellen
Voor het retourneren van grote huishoudtoestellen, airconditioners, luchtreinigers of robotstofzuigers kan je een beroep doen op het installatieteam van AEG. Indien je wenst dat AEG het product ophaalt en/of de-installeert, zullen hiervoor kosten worden aangerekend.
Om het toestel op te halen, rekenen we 35 euro aan en om het te de-installeren geldt er een bijkomende kost van 35 euro per product.
Lees meer over onze retourprocedure en de eventueel bijkomende kosten in onze Verkoopsvoorwaarden en ons Retourbeleid.

Wens je alsnog het product in de juiste kleur te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website aeg.be.

Vragen of opmerkingen?
Mail naar consumersales.be@electrolux.com of bel 02/716.26.18