Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?

Laatst bijgewerkt 16/10/2023 11:40

Probleem

Ik heb het verkeerde product ontvangen. Wat moet ik doen?

Oplossing

Kleine huishoudtoestellen
Kleine huishoudtoestellen, stofzuigers en accessoires kan je gratis retourneren binnen de 14 dagen na levering, mits gebruik van het Electrolux retourlabel dat je in de leveringsdoos kan terugvinden.
Opgelet! Als je dit retourlabel niet gebruikt, dan draag je zelf de kosten voor de retourzending.
Op het retourformulier, dat je samen met het product terugstuurt, kan je bij reden aanduiden dat je het verkeerde product hebt ontvangen.

Wens je alsnog het juiste product te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website aeg.be.

Grote huishoudtoestellen
Bij grote huishoudtoestellen, airco's, luchtreinigers en robotstofzuigers breng je het leverings-en installatieteam op de hoogte van de vergissing en weiger je ontvangst van het product.
Merkte je niet onmiddellijk op dat het verkeerde product geleverd werd? Contacteer dan onze klantendienst zo snel mogelijk indien je ontvangen bestelling niet overeenkomt met de bestelling die je plaatste. Je kan onze klantendienst bereiken op 02/716.26.18 van maandag tot vrijdag tussen 8u en 18u30 en op zaterdag van 9u tot 13u. Je kan ook steeds mailen naar consumersales.be@electrolux.com.

Wens je alsnog het juiste product te ontvangen, dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website aeg.be. 


Vragen of opmerkingen?
Mail naar consumersales.be@electrolux.com of bel 02/716.26.18