Advies voor Bestelling
Ontbreekt je orderbevestiging of zoek je informatie over de status van je levering? Vind informatie over hoe verder te gaan.
- Er ontbreken nog enkele accessoires bij het product dat ik bestelde - wat moet ik doen?
- Hoe lang duurt het voor ik een nieuw product ontvang als ik eerst een verkeerd of beschadigd product had ontvangen?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Hoe volg ik de status van mijn bestelling op?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling correct ingegeven is?
- Ik ben van mening veranderd over mijn aangekocht toestel - kan ik dit toestel retourneren?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen - wat kan ik doen?
- Ik heb geen orderbevestiging ontvangen - hoe komt dat?
- Ik heb het verkeerde product ontvangen - wat moet ik doen?
- Ik heb ontdekt dat ik de verkeerde kleur voor mijn toestel heb besteld - kan ik dit toestel terugsturen?
- Ik wil mijn product retourneren maar ik vind de factuur niet meer - wat kan ik doen?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog aanpassen?
- Kan ik een geplaatste bestelling nog annuleren?
- Mijn bestelling kwam beschadigd toe - wat kan ik doen?
Leveringen en retour
Wacht je op een levering? Antwoorden op veelgestelde vragen over bestellingen plannen, ontvangen en retourneren.
Klantendienst
Heb je vragen of feedback over je aankoop? Onze klantendienst helpt je graag verder.
Installatie en services
Hulp nodig om je nieuwe toestel te installeren? Al je vragen over onze diensten en garanties beantwoord.
Betaling en facturatie
Antwoorden op vragen over betalingen en je factuur, inclusief beveiliging van facturatie en transacties.
Terugname en recyclage van je oude toestel
Een AEG toestel wegdoen? Lees meer over verantwoord weggooien.