Probleem
- Hoe de CookView®-camera gebruiken op mijn AEG oven?
- Hoe kan ik de camera van mijn oven gebruiken?
- Ovencamera niet zichtbaar in de app.
Probleem met ovencamera, foutcode F254.
Geldt voor
- Ovens met wifi en Cookview® camera
Oplossing
Met de Cookview® camera kan je op afstand de voortgang van elk gerecht volgen op je smartphone.
- Zoek tijdens het kookproces het camerapictogram op het scherm van je smartphone of tablet en klik erop om de livestream te zien van het voedsel dat in jouw oven wordt gekookt.
De camera is geïntegreerd in de handgreep van je ovendeur, gericht naar de ovenruimte.
- Gebruik de camerabescherming om lichtreflectie te voorkomen.
Klik het camerascherm in het midden van de ovendeur vast tussen het deurglas en de handgreep.
Leun de langere haken op het glas en de kortere op de achterkant van het handvat. - Als foutcode F254 wordt weergegeven op het display, dan is de camera niet verbonden met de oven. Zet de oven uit en weer aan.
- Als het beeld van de camera niet zichtbaar is in de app, controleer dan het volgende:
- Is de camera niet afgedekt?
- Heb je een sterke verbinding met wifi?
- Start de app opnieuw op of probeer je wifi te resetten.
- Als de CookView Camera nog steeds niet wordt weergegeven in de app, verwijder dan de MyAEG-app en installeer deze opnieuw.
- Als dit artikel jouw vraag niet beantwoordt, kan je contact opnemen met ons serviceteam. Dit kan telefonisch of via chat.
Of boek zelf een reparatie in. Kies de datum die jou het beste past. Klik rechts van dit artikel op "Herstelling aanvragen".