Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een aantal veelgestelde vragen over AEG-toestellen. Heb je problemen met een AEG-toestel? Kijk dan of je het antwoord op jouw vraag hieronder kunt vinden of neem contact op met de klantenservice van AEG. Breid de mogelijkheden van je toestel uit door onze accessoires in de webshop te verkennen.

Wasmachines

1. Kan ik mijn wasmachine installeren met behulp van een warmwateraansluiting?
2. Waarom kan ik mijn wasmachine van AEG niet vinden op de website?
3. Er staat een foutcode op mijn AEG wasmachine. Wat betekent de foutcode op mijn wasmachine?
4. Wat betekenen de symbolen op de wasmachines van AEG?
5. Waarom komt er een vieze geur uit mijn wasmachine?
6. Mijn wasmachine werkt niet. Met wie moet ik contact opnemen voor de herstelling van mijn AEG wasmachine?
7. Waar vind ik de handleiding voor mijn AEG wasmachine?
8. Waar kan ik een wasmachine van AEG kopen?
9. Welk programma moet ik kiezen om mijn kledij te wassen?
10. Hoe kan ik mijn wasmachine met wifi verbinden met de MY AEG Care app?

Droogkasten

1. Waarom kan ik mijn AEG droogkast niet op de website vinden?
2. Er staat een foutcode op mijn AEG droogkast. Wat betekent de foutcode op mijn droogkast?
3. Wat betekenen de symbolen op mijn droogkast van AEG?
4. Mijn AEG droogkast werkt niet. Met wie moet ik contact opnemen voor de herstelling van mijn droogkast?
5. Waar vind ik de handleiding voor mijn AEG droogkast?
6. Waar kan ik een droogkast van AEG kopen?
7. Wat zijn de verschillende types droogkasten?
8. Hoe WiFi-netwerkinstellingen op mijn droger te resetten?

Ovens

1. Hoe maak ik mijn AEG oven schoon?
2. Waarom kan ik mijn AEG oven niet op de website vinden?
3. Er staat een foutcode op mijn oven. Wat betekent de foutcode op mijn oven?
4. Wat betekenen de symbolen op mijn oven van AEG?
5. Mijn oven werkt niet. Hoe kan ik deze laten herstellen?
6. Waar vind ik de handleiding voor mijn AEG oven?
7. Hoe kan ik mijn oven met wifi verbinden met de MY AEG Kitchen App?
8. Waar kan ik een oven van AEG kopen?

Kookplaten

1. Hoe sluit ik mijn kookplaat van AEG op stroom aan?
2. Waar zit de gasaansluiting op mijn AEG kookplaat?
3. Hoe kan ik mijn kookplaat schoonmaken?
4. Waarom kan ik mijn kookplaat van AEG niet op de website vinden?
5. Er staat een foutcode op mijn kookplaat. Wat betekent de foutcode op mijn AEG kookplaat?
6. Wat betekenen de symbolen op mijn AEG kookplaat?
7. Mijn kookplaat werkt niet. Waar kan ik mijn kookplaat van AEG laten herstellen?
8. Waar vind ik de handleiding voor mijn kookplaat van AEG?
9. Waar kan ik een kookplaat van AEG kopen?

Koelen

1. Mijn AEG koelkast/diepvriezer ruikt vreemd. Hoe kom ik van die geur af?
2. Waarom kan ik mijn koelkast/diepvriezer niet vinden op de website van AEG?
3. Er staat een foutcode op mijn koelkast/diepvriezer. Wat betekent de foutcode op mijn AEG koelkast/diepvriezer?
4. Wat betekenen de symbolen op mijn koelkast of diepvriezer van AEG?
5. Mijn koelkast of diepvriezer werkt niet. Hoe kan ik mijn koelkast of diepvriezer laten herstellen?
6. Waar vind ik de handleiding voor mijn koelkast of diepvriezer van AEG?
7. Waar kan ik een koelkast of diepvriezer van AEG kopen?

Dampkappen

1. Hoe maak ik de filters in mijn AEG dampkap schoon?
2. Waarom kan ik mijn dampkap niet vinden op de website van AEG?
3. Mijn dampkap werkt niet. Met wie moet ik contact opnemen voor de herstelling van mijn AEG dampkap?
4. Waar vind ik de handleiding voor mijn dampkap van AEG?
5. Waar kan ik een dampkap van AEG kopen?

Vaatwassers

1. Waarom komt mijn vaat er niet helemaal schoon uit?
2. Waarom komt sommige vaat er niet helemaal droog uit?
3. Mijn toestel geeft een foutcode wat kan ik doen?
4. Waarom blijft de deur van mijn inbouwvaatwasser niet open?
5. Hoe mijn vaatwasser met wifi koppelen met de AEG Kitchen app?

Checklist voor de beste reiniging en droging

1. Controleer het toegepaste afwasmiddel - soorten afwasmiddelen verkrijgbaar
2. Controleer de instellingen van de afwasautomaat
3. Belading van de korven
4. Korte programma’s met blokjes wasmiddel vermijden
5. Soort servies

FOUTCODES

I10 (GEEN WATER)
I20 (AFVOERPROBLEEM)
I30 (WATERBEVEILIGING of AquaControl geactiveerd)
I40 (WATERNIVEAU REGELING)
I50 (MOTOR)
I60 (VERWARMING)
I70 (TEMPERATUUR METING)
I80 (AUTO DEUROPENER)
I90 (HOOFDMODULE)

Stofzuigers

1. Waarom kan ik mijn stofzuiger niet vinden op de website van AEG?
2. Waar vind ik de handleiding voor mijn stofzuiger van AEG?
3. Mijn stofzuiger werkt niet. Met wie moet ik contact opnemen voor de herstelling van mijn AEG stofzuiger?
4. Hoe verbind ik mijn robotstofzuiger met de AEG app?
5. Waar kan ik een stofzuiger van AEG kopen?

Robotstofzuigers

1. De robot stopt met het reinigen en gaat terug naar de oplader. Wat is er gebeurd?
2. De robot detecteert obstakels die er niet zijn en vermijdt die delen (mist bepaalde delen van de vloer of het tapijt tijdens het reinigen)
3. Hoe vaak moet ik het filter reinigen?
4. Wat is de officiële gebruiksduur?
5. Kan ik de robot gebruiken op een dik tapijt? Hoe groot mag het tapijt zijn?
6. Moet ik aandacht schenken aan iets in het bijzonder, wanneer ik voor de eerste keer stofzuig?
7. Kan ik meer dan 1 smartphone gebruiken om de robot te bedienen?
8. Het scherm is leeg.

VEELGESTELDE VRAGEN

1. Welke AEG toestellen bieden de Connectiviteit-functie?
2. Wat heb ik nodig om te genieten van de voordelen van Connectiviteit?
3. Hoe kan ik mijn oven verbinden met de AEG App?
4. Hoe kan ik mijn wasmachine verbinden met de AEG app?
5. Hoe kan ik mijn robotstofzuiger verbinden met de AEG app?
6. Bestaat er een gids over het gebruik van geconnecteerde toestellen?
7. Wat als mijn toestel op een plaats staat waar ik geen sterk wifi-signaal heb?
8. Kunnen de geconnecteerde toestellen vanaf meerdere smartphones en/of tablets bediend worden?
9. Hoe ontvang ik meldingen voor mijn geconnecteerd toestel?
10. Kan ik mijn toestel met mijn stem bedienen?
11. Hoe gaat AEG om met de persoonlijke informatie die vereist is bij het registreren van het toestel?
12. Waar kan ik terecht voor informatie of met vragen over de installatie en het gebruik van mijn geconnecteerde toestel?

Algemeen

1. Hoe registreer ik mijn AEG toestellen?
2. Hoe schaf ik een servicecontract aan voor mijn toestellen?
3. Wat is een PNC / PROD. NR. / Productnummer en waar kan ik dit vinden?
4. U kunt niet meer inloggen op uw MyAEG account?